Een reactie plaatsen

Mediaplan Rémy Martin VSOP Mature Cask Finish

Van week 8 tot en met week 26 verschijnen er Rémy Martin VSOP Mature Cask Finish-uitingen in Nederlandse mannenmagazines en op hun websites. Doel is om de huidige cognacdrinker bekend te maken met de nieuwe expressie maar ook andere (jongere) mannen te interesseren voor cognac.
Bereik is minimaal 41% met een totale, gecombineerder oplage van 1,7 miljoen in print en 500.000 unieke bezoekers op de verschillende websites. Rémy Martin verwacht dat deze campagne, de nieuwe expressie en de geplande merkactiviteiten in 2012 bijdragen aan het recruteren van nieuwe consumenten.

 

Over Enrico Klein

Senior IT engineer en architect, whisky & bier liefhebber en liefhebber van klassieke auto's en motoren. Speel tevens gitaar en mondharmonica, alleen niet erg goed.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: